vrijdag 5 juli 2013

Mijn eerste kerstkaart..

Hallo  bloggers.
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de
Challenge van juli bij Creaine.
Het team wil graag een creatie in het blauw en ik dacht "laat me dan een kerstkaart maken"..... Het duurt nog wel even en het moet nog zomers weer  worden, maar een beetje vooruit werken kan nooit geen kwaad.

Het is al een oud 3d plaatje en het borduurpatroon is van Sjaak van Went uit Hobbydols 95.In het blauw natuurlijk.
De challenge loopt tot 29 juli en  graag wil ik horen wat jullie er van vinden.

Heel veel groetjes Mia.


10 opmerkingen:

  1. super mooi kaartje zeg! Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog en veel succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi kerstkaartje Mia en prachtig geborduurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi Mia, prachtig geborduurd, mooie kleuren en een héél leuk plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geborduurd kerstkaartje Mia, mooi patroon en 3D plaatje.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi de kaart je bent inderdaad als goed vooruit aan het werken maar het is heel mooi
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaart, enne je kan nooit te vroeg beginnen met de kerstkaartjes, toch?! ;-)

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De eerste klap is een daalder waard, zeggen ze! Nou je eerste kerstkaart is zeker geslaagd!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen